czwartek, 13 sierpnia 2015

Hej. Na tak ciepły dzień polecam wycieczkę do zamku. Byłam wczoraj. Podobno miało straszyć ale niestety wygonili nas koło 19, także nie doczekałam się tych duchów. Na polu było ok 35 stopni. Uwielbiam ciepło ale wtedy potrzebuję wodę do ochłody. Tu było jej nadmiar lecz nie wyglądała zachęcająco. Stąd dotarłam do zamku. Tam nie potrzebna jest klimatyzacja w pomieszczeniach, te grube mury nawet przy tak wysokiej temperaturze trzymają chłód w środku. A co jak jest tak ciepło a my musimy jednak wyglądać ładnie.
Moja propozycja na wycieczkę jest standardowa. Krótkie spodenki, koszulka na ramiączkach w kolorze koszulki pasek. Nie ruszę się bez telefonu stąd pomysł na małą torebkę w kolorze spodenek, aby nie wypychać kieszeni. A na nogi na wycieczkę obowiązkowe wygodne obuwie, u mnie są to niezawodne NIKE Air Max. Nie trzeba dużo ale jednak efekt jest fajny. Sami oceńcie.

Garderoba kupiona na zalando

GRATIS dostawa i zwrot






Koszulka H&M, Spodenki New Yorker, Pasek Sinsay, Torebka New Yorker, Buty Nike Air Max (kupione na Zalano.pl)



1 komentarz: